Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Sprocket and chain

Re:Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103862

• Piet
  • Piet's Avatar
  • Platinum Boarder
  • Thank you received: 784
Pannas wrote:
manne, julle laat my bekommerd word...
in die dertig odd jaar wat ek nou al met kettings rondkarring - van my broer se heel eerste MB5, tot my huidige fiets - het ek NOG NOOIT enige k*k met 'n masterlink/circlip set up gehad nie.
nog nooit 'n clip gebreek nie, nog nooit 'n clip verloor nie, nog nooit 'n ketting gebreek nie...
miskien het julle net bad luck, of gebruik die verkeerde tools...
ek gebruik dieselfde circlip oor en oor en oor - obviously inspekteer ek die outjie vir enige wear en tear, maar het nog nooit enige moelikheid gehad nie - in fact, ek verkies die masterlink bo die crimping tool/closed loop ketting... :blink:
Kyk ek verkies ook die circlip type - dis te maklik om die rivet te styf te maak! Maar daardie circlip het losgekom en ek glo nie dit het enigiets met my uit te waai nie...
The administrator has disabled public write access.

Re:Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103865

• Abre
  • Abre's Avatar
  • Platinum Boarder
  • Little Falls, Woesrand, Jhb
  • Thank you received: 1014
Ek het 10 000km gelede die voor sprocket vervang. Kon nie agterkom dat die ketting en agter sprocket iets oorgekom het nie.
Abré le Roux
The adventure is out there.....

Re:Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103866

• Keith
  • Keith's Avatar
  • Platinum Boarder
  • Oosrand Springs.....Op God vertrou ons vir wysheid
  • Thank you received: 779
Piet wrote:
Keith wrote:
Piet wrote:
Ek neem aan jy het 'n nuwe circlip gebreek? Hoe het jy die reggekry? Dis nie 'n goeie idee om die ou circlip weer te gebruik nie... Baie manne weier volstek om die circlip-tipe masterlink te gebruik!

Sent from my D5803 using Tapatalk

As ek uit onkunde mag vra hoekom nie n ou circlip gebruik nie. Of is dit net as jy nuwe ketting opsit gebruik jy nuwe circlip. Elke keer as ek die ketting afhaal vir was sit ek selfde ketting terug

Baie ouens meen dat die circlips nie 'n betroubare meganisme is nie. Hulle glo net in rivet-masterlinks. My eerste nuwe ketting het geen probleme gegee nie, maar ek het opgelet dat die circlip los word en het toe 'n nuwe ketting en sprockets by Doc gaan koop. Toe ek dit vervang sien ek die circlip is WEG! So ek was baie gelukkig!

Ek voel mens kan dit maar gebruik - dis 'n baie gerieflike stelsel, maar mens moet hom dophou en vervang as die circlip los raak. As hy nog mooi vashou is daar nie rede om hom te vervang nie.
.
Dankie Piet dit maak sin. Dag ek het dalk iets gemis. Ek maak net elke keer seker hy klip mooi in en sit nie los soos jy sê. Pannas in my werk wat onderhoud op mashiene is het ek ook hier en daar al so klippie gekry wat nie weer lekker wil toevou nie of selfs breek. Sê maar so 2of 3 uit n 100. Hulle sê dis maar te doen met die maak prosess wat nie altyd 100% werk nie. Dalk te sag of te hard. Maar soos in enige produksie lyn altyd n blapsie iewers wat die inspektore mis kyk wat deurglip
Last Edit: 3 years 3 weeks ago by Keith.

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103867

• Keith
  • Keith's Avatar
  • Platinum Boarder
Wat die voor sprocket aanbetref, die hoeveelheid omwentelinge wat hy meer maak as agter sprocket gebriuk ek maar as RIGLYN om te bebaal die vervangengs tyd. Maat dit hang ook af hoe die ander twee lyk. Ketting meet ek maar volgens veskaffer aanwysings ook en agter sprocket. Mmm hy het ook maar sy indikasies. Ek het n nuwe stukkie ketting wat ek opsit en kyk vir speling tussen die twee

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103869

• Dual
  • Dual's Avatar
  • Moderator
  • Hermanus
  • Thank you received: 1487
Ek hoop ek antwoord almal

Die oorspronklike ketting was aaneen, geen las, die een waarmee ek vervang het is O-ring, dit was al klaar hel om die links bymekaar te bring met die o-rings in, ek het my as af gesukkel om circlip oor te kry, op 'n stadium afgeskiet, maar ek het hom gevind, en met nog so paar probeerslae, toe breek hy middeldeur

Seker maar my luck, die swakste een wat op die rak was, seker op 'n Vrydag die 13 de vervaardig (al daaraan gewoond dat ek die stront oorkom)

So, ek kon nie die ou een gebruik nie, daar was nie een nie, gelukkig kon ek by 'n nuwe "bike shop" in Hermanus die link en circlip kry vir R 30.00

Daar is nou ouens wat reken mens sit nooit 'n ketting op wat met circlip link nie, ek het nog altyd net die tipe ketting gekoop

Sal nooit almal tevrede stel nie

Sal hom maar dophou ek hoop hy hou
Last Edit: 3 years 3 weeks ago by Dual.

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103874

• Keith
  • Keith's Avatar
  • Platinum Boarder
Sukkel ook om daai twee links bymekaar te kry. Gebriuk nou n waterpomp tang om hulle na mekaar te druk. As hy op die regte knippie is druk hy redelik mooi vierkantig. Die gedore tipe. As hy eers op sy plek is bly hy gewoonlik anders sit ek circlip net om een kant en druk dan die ander kant by mekaar en gly hom maar van die kant af oor. Dit werk nogals vir my
The following user(s) said Thank You: Dual

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103877

• SarelG
  • SarelG's Avatar
  • Moderator
  • Centurion GP
  • Thank you received: 619
Dual wrote:

Die oorspronklike ketting was aaneen, geen las, die een waarmee ek vervang het is O-ring, dit was al klaar hel om die links bymekaar te bring met die o-rings in, ek het my as af gesukkel om circlip oor te kry,

Dual, gebruik 'n "cable tie" deur die twee punte van die ketting om dit bymekaar te hou, sit rustig die link en circlip in en dan knip jy die cable tie uit! ;)
One day I will die, but on all the others I will not, so on those days I will live it to the fullest!!
The following user(s) said Thank You: Piet

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103879

• Pannas
  • Pannas's Avatar
  • Field Marshal
  • Do unto others as you would have them do unto you
  • Thank you received: 1709
manne, dan doen julle dit verkeerd... :huh:

jy release mos jou agterwiel uit sy set scews uit (wat die ketting slap of styf span), sit rustig die masterlink in, sonder enige spanning op die ketting, terwyl hy pap hang en dan stel jy jou tension NADAT jou ketting op en gelink is... hoe werk julle dan?
:blink:
POWER (and skill) MEAN NOTHING WITHOUT CONTROL
MB50, MBX50, MTX50, RD125, GS550, XL200, '84KLR600, '07KLR650, '08KLR650, '06XT660R, '09F800GS

Veni Vidi Vici
The following user(s) said Thank You: Dual, Psycho Porra

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103881

• Dual
  • Dual's Avatar
  • Moderator
  • Hermanus
  • Thank you received: 1487
Net soos Pannas daar sê
Die probleem is waar die o-rings en die link oor die pennetjies kom, om daai link diep genoeg in te druk om die circlip oor te glip
Maar dis gedoen, so ek kla nie meer nie

Sprocket and chain 3 years 3 weeks ago #103904

• Piet
  • Piet's Avatar
  • Platinum Boarder
  • Thank you received: 784
SarelG wrote:
Dual wrote:

Die oorspronklike ketting was aaneen, geen las, die een waarmee ek vervang het is O-ring, dit was al klaar hel om die links bymekaar te bring met die o-rings in, ek het my as af gesukkel om circlip oor te kry,

Dual, gebruik 'n "cable tie" deur die twee punte van die ketting om dit bymekaar te hou, sit rustig die link en circlip in en dan knip jy die cable tie uit! ;)
Sarel, jy kan die links oor die agtersprocket ook sit, dan hou hy jou ketting vas en die afstand tussen die links is reg vir die masterlink!

Doc het my geleer om 'n vice grip te gebruik om die link oor die pins te forseer: eers bo, dan onder, dan bo, dan onder, tot hy mooi vas is.
The following user(s) said Thank You: SarelG, Keith